Schimbul și returnarea produselor
Doriți să schimbați sau să returnați un produs de calitate necorespunzătoare:
Aveți dreptul să solicitați schimbul sau returnarea unui produs în termen de 14 zile dacă acesta nu corespunde din punct de vedere al formei, dimensiunilor, croielii, mărimii, culorii sau din alte motive și nu poate f utilizat în scopul său.
Condiții pentru schimbul de produse
- Cumpărătorul nu este o persoană juridică;
- Produsul nu a fost utilizat, menținându-se aspectul exterior inițial;
- Produsul are ambalajul original intact și complet;
- Se păstrează întreaga confgurație a produsului: accesorii, consumabile, documentație și software-ul furnizat, iar ambalajul lor nu este deteriorat;
- Produsul nu a fost activat.
- Lista produselor care nu sunt eligibile pentru returnare și schimb:
– Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții de pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase montate).
– Articole de îmbrăcăminte și tricotaje (lenjerie intimă, lenjerie de pat, șosete și ciorapi).
– Obiecte de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe pentru păr, bigudiuri, pensete, mașini de ras, aparate de ras electrice și alte produse similare de igienă personală).
– Produse parfumate și cosmetice.
– Produse textile (țesături din bumbac, in, lână, mătase și sintetice, benzi, panglici etc.).
– Produse din cabluri (fre, cabluri, șnururi).
– Materiale de construcție și fnisare și alte produse vândute la metraj (linoleum, folie, covoare etc.).
– Produse și materiale care vin în contact cu alimentele, din materiale polimerice, inclusiv de unică folosință (vase și accesorii de bucătărie și masă, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitare și transportul alimentelor – canistre, butoaie, sticle etc.).
– Produse de uz casnic, pesticide și produse agrochimice. – Mobilier casnic (seturi de mobilier).
- Automobile și vehicule motorizate, remorci și agregate pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare a lucrărilor agricole, ambarcațiuni de agrement și alte vehicule acvatice de uz casnic.
- Produse tehnice de uz casnic cu termene de garanție stabilite (electrocasnice, aparate de radio, echipamente de calcul și multiplicare pentru uz casnic, echipamente foto și video, telefoane (fxe și mobile) și aparate de fax, instrumente muzicale electronice, echipamente de uz casnic pe gaz și dispozitive).
- Produse pentru prevenirea și tratarea unor boli în condiții casnice (obiecte sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, aparate și echipamente medicale, produse de igienă orală, lentile de ochelari, produse pentru îngrijirea copiilor, medicamente).
- Jucării.
- Pentru a efectua un schimb sau o returnare a unui produs achiziționat de la noi, vă rugăm să contactați direct magazinul la numărul 079804030. Unul dintre managerii noștri vă va oferi consultanță cu privire la procesul de returnare sau schimb.
Dacă ați descoperit un defect sau o defecțiune, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți Tehnomag la numărul de telefon +37369258196. Pentru a confrma prezența unui defect într-un produs tehnic complex, trebuie să vă adresați unui centru de service autorizat care să confrme defectul reclamat. Termenul de examinare a solicitării este de 14 zile. În acest timp, se va lua o decizie cu privire la repararea produsului, schimbul sau returnarea banilor.
Verifcarea calității produsului
În cazul în care ridicați o reclamație privind calitatea produsului, vânzătorul are dreptul să efectueze o verifcare a calității acestuia. De aceea, vă reamintim necesitatea de a furniza produsul achiziționat împreună cu cererea de returnare/schimbare. În urma acestei verifcări a calității, vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dvs.
Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele verifcării calității, conform punctelor 3-6 ale
Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 1465 din 08.12.2003 privind aprobarea
Regulamentului privind schimbul de bunuri nealimentare și termenele de garanție, aveți
dreptul să solicitați o expertiză independentă a produsului prin depunerea unei cereri scrise.
Expertiza este suportată de către vânzător. Aveți dreptul să fți prezent la efectuarea expertizei. În cazul în care expertiza va constata existența unor defecte care nu sunt din vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să acoperiți cheltuielile magazinului pentru expertiză, precum și cheltuielile legate de stocarea și transportul produsului asociate acesteia.
Reclamațiile sunt procesate la prezentarea unui document care atestă achiziționarea produsului.